CO SE V KNIZE NAUČÍTE?
- Jaké konkrétní kroky učinitabyste zanechali odkaz a stali se nenahraditelnými na pracovišti či v podnikání?
- Jak až 5x znásobit vaše příjmydíky ověřeným postupům světových lídrů a celebrit?
- Co dělají jinak milionáři před založením nové značkya jak jejich PLÁN můžete využít v začátku podnikání či pro stabilní růst vašich financí?
- Jak prakticky využít vaše silné stránkya předběhnout vaši konkurenci?
- Jaký PROFIL osobní značky jstea proč se vám ještě nedaří tak, jak si přejete?
- Jak vyslat lidem do světa jasnou zprávuo tom, kdo jste a co děláte?
- Jaké moderní nástroje dnes využívá generace mladých YouTuberůa co z toho můžete použít vy v jakémkoliv věku a oboru tak, abyste nevypadali jako blázni ale zároveň šli s dobou?
- Jaký konkrétní postup dodržují zuby nehty ZNAČKYjako Coca-Cola, Apple, Mercedes a Walt Disney a fenomenálně tak přitahují naší pozornost?
A NAVÍC BONUSY V HODNOTĚ 970 Kč ZDARMA!
(platí do 24. 12. 2016)


OCHUTNEJTE OBSAH
VZALI JI DO RUKY, a...

Veronika Nundhartová

Adam Ďuřič

Zuzana Klaučová

Pokud by mě kniha neoslovila, tak ji Tomášovi zašlu zpět a on mi vrátí všechny peníze.
Nic neriskuji, můžu jen získat.




KOUKNĚTE NA AUTORA
Tomáš Lukavec je autorem jedné z nejrychleji se prodávajících knih na československém trhu. Kniha Jsi značka?! obsadila téměř ihned po vydání příčku bestselleru v největším nakladatelství v ČR, Kosmas.
Tomáš Lukavec odkrývá v knize konkrétní postupy, které sám za svou kariéru brand manažera otestoval v kampaních v České i Slovenské republice.
Spolupracoval s lidmi jako Andy Winson, Pavel Říha či Bob Proctor.
Za dobu svého působení vytvořil 3 rozsáhlé online vzdělávací programy (Banán za milion, Pekelná značka, Jsi značka) s tématikou budování osobní a firemní značky. Prošlo jimi dodnes přes 60 000 účastníků!
Ve známost u mladších generace vstoupil YouTube pořadem Značková show, v které společně s celebritami inspiruje teenagery k pomáhání druhým.
Ve spolupráci s Halinou Pawlowskou, Pavlem Říhou, Tatianou Vilhelmovou, Janem Rosákem, Pavlem Calltou či Sisou Sklovskou vybrali již pro děti z dětských domovů či potřebné přes 500 000 Kč, a stále pokračují.
Ve volných chvílích Tomáš přednáší na vysokých školách či vysílá zdarma o tématu osobní značka ve skupině Zákony BOHATSTVÍ?!
Nyní se Tomáš intenzivně věnuje veřejným vystupováním, konzultacím a publikování .
„Vše dělám tak, abych dokázal zdánlivě běžným a normálním lidem, že jsou ve skrytu duše jedineční a zaslouží si úspěch a uznání.“
PROBUĎTE V SOBĚ SVOJI JEDINEČNOST
Objevte svůj profil osobní značky a jednou provždy získejte pevné základy k vašemu bohatství!

PÍŠI TO SRDCEM ♥
Ke knize vám věnuji vlastnoruční věnování

CO SE V KNIZE NAUČÍTE?
- Jaké konkrétní kroky učinitabyste zanechali odkaz a stali se nenahraditelnými na pracovišti či v podnikání?
- Jak až 5x znásobit vaše příjmydíky ověřeným postupům světových lídrů a celebrit?
- Co dělají jinak milionáři před založením nové značkya jak jejich PLÁN můžete využít v začátku podnikání či pro stabilní růst vašich financí?
- Jak prakticky využít vaše silné stránkya předběhnout vaši konkurenci?
- Jaký PROFIL osobní značky jstea proč se vám ještě nedaří tak, jak si přejete?
- Jak vyslat lidem do světa jasnou zprávuo tom, kdo jste a co děláte?
- Jaké moderní nástroje dnes využívá generace mladých YouTuberůa co z toho můžete použít vy v jakémkoliv věku a oboru tak, abyste nevypadali jako blázni ale zároveň šli s dobou?
- Jaký konkrétní postup dodržují zuby nehty ZNAČKYjako Coca-Cola, Apple, Mercedes a Walt Disney a fenomenálně tak přitahují naší pozornost?
REFERENCE
Tomáš Lukavec má pro mě jednu úžasnou výjimečnost a jedinečný dar. A tím je, že umí vystihnout absolutní podstatu. Pochopil jsem díky němu, že když správně vystihnu svůj příběh, zásadním způsobem mi to pomůže v budování osobní značky.
Výběr Tomáše se mi vyplatil. Spolupráce s ním byla úžasná. Pomáhal mi s mým projektem (NE)GRAMOTNÝ RODIČ. Od prvního setkání jsme si padli do oka a propojení bylo nejen na profesní rovině, ale sedli jsme si i po lidské stránce. To pro mě dalším důležitým faktorem. Chci spolupracovat s lidmi, kteří vidí nejen potenciál v mém projektu a v tom co dělám, ale jsou i stejně nadšení a zapálení měnit životy druhých k lepšímu jako já. Opět si ho ráda vyberu pro další strategické projekty.
Tomáš mi pomohl s kampaní Akademie návyků. Spolu jsme natočili film o mých začátcích podnikání. Když jsem sestavoval systém Produktivní čtyřka, nemohl u něj Tomáš chybět jako brandmanažer celé kampaně. Lidé byli nadšeni, 249 lidí se rozhodlo vstoupit!
SLYŠELI JSTE Z MÉDIÍ